No přece na Kláru Nademlýnskou!


Některé z modelů by ani paní Františka nepochvalila.

Za fotografie děkuji Petře Pipilotti z Jedenáct koček



Sobotní program Designblok fashionweeku zdobila jména nejznámějších českých návrhářů jako Denisa Nová, Hana Zárubová, návrhářské duo Timoure et group a ano i Klára Nademlýnská.
Z časových důvodů jsem stihla jen večerní přehlídky posledních dvou zmíněných jmen. Možna už ze mě cítíte jakousi skepsi, ale bohužel s tou jsem šla zpět do víru velkoměsta po zhlédnutí přehlídky paní Nademlýnské. Velice líbivá kolekce mě ničím neoslovila a nemohla jsem se zbavit dojmu, že už jsem něco takového někde viděla. Krajkové roby střídali geometricky řešené šaty, na kterých byl rušivým prvkem dominantní zip. Objevilo se několik kabatů, jedny třpytivě zlaté šaty, jedny zelené, jedny modré...Mimo chaotické prezentace mě iritovaly šíroké pásky, které mají své místo spíše na bocích 
a tak v utlých pasech modelek působily rušivě. Nepomohlo tomu ani jejich různorodé výužití. Jednou 
s kabátem, podruhé s krajkovymi šaty a napotřetí? Co třeba se širokou sukní a potišteným trikem!
Zmíněných pár barevných solitérů vyčnívalo, a proto jsem nepochopila, proč jeden z nich neuzavřel celou kolekci. Předposlední červenou robu, kterou hrdě vynesla modelka Zuzana Pavlů bohužel vystřídaly normální černé šaty oblečené trochu nejistou finalistkou Elite model look. Diváci tak nevědomě přišli o nejlepší kousek nakonec.


 Co dodat, naprostá klasika, které chyběl navrhářky rukopis, jež by vše posunul od prezentace butiku 
k autorské přehlídce, která by vedle věhlasných jmen české modní scény zaujala pevný postoj.




 Zapomněla jsem zmínit šílené gepardí boty, no posudte sami.


Foto: ČTK

1 comment:

  1. výstižný. já ani neměla moc velký očekávání, ale tohle mě celkem překvapilo.

    ReplyDelete